Szakmódszertan 3. (PTT 8033)
Nappali képzés
Hét |
Témakör |
Megjegyzés |
1 |
Multimédiás technikák ismerete és alkalmazásának lehetőségei kérdései és NAT, kerettanterv és az érettségi követelményekkel.
|
|
2 |
A kísérletezés, modellezés és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.
|
|
3 |
Az IKT eszközök tanulói kutatások, vizsgálatok, kísérletek, megfigyelések, adatgyűjtés és feldolgozás céljából történő alkalmazási módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel I.
|
|
4 |
Hallgatói bemutató: Vizsgálatok, kísérletek bemutatása |
|
5 |
Az IKT eszközök tanulói kutatások, vizsgálatok, kísérletek, megfigyelések, adatgyűjtés és feldolgozás céljából történő alkalmazási módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel II.
|
|
6 |
Az információs és kommunikációs technológia által nyújtott új lehetőségek, és alkalmazásuk feltételei a tanítási órán, illetve a tanórán kívül és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. ZH
|
|
7 |
Hallgatói bemutató: Az információs és kommunikációs technológia alkalmazási lehetőségei a környezettan oktatásban.
|
|
8 |
Az okos tantermek és eszközök (interaktív tábla, okostelefon) alkalmazási lehetőségei az új ismeretszerzés, valamint az ismeretek alkalmazásának céljából és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. |
|
9 |
A kooperatív és kollaboratív tevékenység online módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. |
|
10 |
Példák a digitális oktatási módban alkalmazható kollaborációs módszerekre és oktatási segédanyagokra és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. |
|
11 |
Internetes applikációk a tanulók képességeinek és készségeinek fejlesztésére és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. |
|
12 |
Egyes oktatástechnikai innovációk, az e-projekt és e-learning módszere, e-learning rendszerek és a velük integrálható alkalmazások, blended learning és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. |
|
13 |
Az értékelés és ellenőrzés elektronikus módszerei. ZH |
|
14 |
A félév zárása és értékelése |
|
|
Követelmények |
|
|
Foglalkozáson való részvétel: |
kötelező |
|
Félévi ellenőrzés követelményei |
2 ZH, 2 bemutató |
|
|
|
|
Az érdemjegy kialakítás módja: |
50% a ZH eredménye, 50% 2 bemutató eredménye
|
|
|
|
Levelező képzés
(PTT 8033L)
Hét |
Témakör |
Megjegyzés |
1 |
Multimédiás technikák ismerete és alkalmazásának lehetőségei a kísérletezés, modellezés, kiértékelés és az adatelemzés területén és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. Az IKT eszközök tanulói kutatások, vizsgálatok, kísérletek, megfigyelések, adatgyűjtés és feldolgozás céljából történő alkalmazási módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. Az információs és kommunikációs technológia által nyújtott új lehetőségek, és alkalmazásuk feltételei a tanítási órán, illetve a tanórán kívül. Az okos tantermek és eszközök (interaktív tábla, okostelefon) alkalmazási lehetőségei az új ismeretszerzés, valamint az ismeretek alkalmazásának céljából és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. |
|
2 |
A kooperatív és kollaboratív tevékenység online módszerei. Példák a digitális oktatási módban alkalmazható kollaborációs módszerekre és oktatási segédanyagokra. Internetes applikációk a tanulók képességeinek és készségeinek fejlesztésére. Egyes oktatástechnikai innovációk, az e-projekt és e-learning módszere, e-learning rendszerek és a velük integrálható alkalmazások, blended learning. Az értékelés és ellenőrzés elektronikus módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. ZH hallgatói prezentáció: Az információs és kommunikációs technológia alkalmazási lehetőségei a környezettan oktatásban.
|
|
|
|
|
|
Követelmények |
|
|
Foglalkozáson való részvétel: |
kötelező |
|
Félévi ellenőrzés követelményei |
50% ZH, 50% egy hallgatói prezentáció |
|
|
|
|
Az érdemjegy kialakítás módja: |
50% a ZH eredménye, 50% bemutató eredménye
|
|
|
|