Szakmódszertan 3. (PTT8033, PTT8033L)

 

Szakmódszertan 3. (PTT 8033)

 

Nappali képzés

 

Hét

Témakör

Megjegyzés

1

Multimédiás technikák ismerete és alkalmazásának lehetőségei kérdései és  NAT, kerettanterv és az érettségi követelményekkel.

 

 

2

A kísérletezés, modellezés és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

 

 

3

Az IKT eszközök tanulói kutatások, vizsgálatok, kísérletek, megfigyelések, adatgyűjtés és feldolgozás céljából történő alkalmazási módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel I.

 

 

4

Hallgatói bemutató: Vizsgálatok, kísérletek bemutatása

 

5

Az IKT eszközök tanulói kutatások, vizsgálatok, kísérletek, megfigyelések, adatgyűjtés és feldolgozás céljából történő alkalmazási módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel II.

 

 

6

Az információs és kommunikációs technológia által nyújtott új lehetőségek, és alkalmazásuk feltételei a tanítási órán, illetve a tanórán kívül és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

ZH

 

 

 

 

7

Hallgatói bemutató: Az információs és kommunikációs technológia alkalmazási lehetőségei a környezettan oktatásban.

 

 

8

Az okos tantermek és eszközök (interaktív tábla, okostelefon) alkalmazási lehetőségei az új ismeretszerzés, valamint az ismeretek alkalmazásának céljából és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

 

9

A kooperatív és kollaboratív tevékenység online módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

 

10

Példák a digitális oktatási módban alkalmazható kollaborációs módszerekre és oktatási segédanyagokra és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

 

11

Internetes applikációk a tanulók képességeinek és készségeinek fejlesztésére és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

 

12

Egyes oktatástechnikai innovációk, az e-projekt és e-learning módszere, e-learning rendszerek és a velük integrálható alkalmazások, blended learning és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

 

13

Az értékelés és ellenőrzés elektronikus módszerei.

ZH

 

14

A félév zárása és értékelése

 

 

Követelmények

 

Foglalkozáson való részvétel:

kötelező

 

Félévi ellenőrzés követelményei

2 ZH, 2 bemutató

 

 

 

 

Az érdemjegy kialakítás módja:

50% a ZH eredménye, 50% 2 bemutató eredménye

 

 

 

 

 

Levelező képzés

(PTT 8033L)

 

 

 

Hét

Témakör

Megjegyzés

1

Multimédiás technikák ismerete és alkalmazásának lehetőségei a kísérletezés, modellezés, kiértékelés és az adatelemzés területén és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. Az IKT eszközök tanulói kutatások, vizsgálatok, kísérletek, megfigyelések, adatgyűjtés és feldolgozás céljából történő alkalmazási módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel. Az információs és kommunikációs technológia által nyújtott új lehetőségek, és alkalmazásuk feltételei a tanítási órán, illetve a tanórán kívül. Az okos tantermek és eszközök (interaktív tábla, okostelefon) alkalmazási lehetőségei az új ismeretszerzés, valamint az ismeretek alkalmazásának céljából és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

 

2

A kooperatív és kollaboratív tevékenység online módszerei. Példák a digitális oktatási módban alkalmazható kollaborációs módszerekre és oktatási segédanyagokra. Internetes applikációk a tanulók képességeinek és készségeinek fejlesztésére. Egyes oktatástechnikai innovációk, az e-projekt és e-learning módszere, e-learning rendszerek és a velük integrálható alkalmazások, blended learning. Az értékelés és ellenőrzés elektronikus módszerei és kapcsolatuk a NAT, kerettanterv és érettségi követelményekkel.

ZH

hallgatói prezentáció: Az információs és kommunikációs technológia alkalmazási lehetőségei a környezettan oktatásban.

 

 

 

 

 

 

 

Követelmények

 

Foglalkozáson való részvétel:

kötelező

 

Félévi ellenőrzés követelményei

 50% ZH, 50% egy hallgatói prezentáció

 

 

 

 

Az érdemjegy kialakítás módja:

50% a ZH eredménye, 50% bemutató eredménye