2018/2019 I. félév
Biológia tanár, Kémia tanár (4+1), Tanító
egészségtan (KVO1012L és TAB1409L) gyakorlat
TEMATIKÁJA és KÖVETELMÉNYEI
|
Hét |
Témakör |
Megjegyzés |
|||||||
|
1 |
A népegészségtan célja, módszerei története. A magyar népegészségügy felépítése. A prevenció három szintje. |
|
|||||||
|
2 |
|
|
|||||||
|
3 |
|
||||||||
|
4 |
|
||||||||
|
5 |
|
||||||||
|
6 |
|
||||||||
|
7 |
|
||||||||
|
8 |
|
||||||||
|
9 |
Zh |
|
|||||||
|
10 |
Hallgatói kiselőadások az előre egyeztetett témákból. |
|
|||||||
|
11 |
|
||||||||
|
12 |
|
||||||||
|
13 |
|
||||||||
|
14 |
A félévi teljesítmény értékelése, hallgatók lezárása.
|
|
Követelmények:
|
A foglalkozásokon való részvétel előírásai: |
A gyakorlatokon kötelező a részvétel
|
|
A félévi ellenőrzések követelményei: |
Kiselőadás megtartása és a jegymegajánló ZH sikeres megírása. |
|
A tantárgyhoz rendelt kredit: |
2 |
|
Az érdemjegy kialakítás módja: |
Jegymegajánló ZH, illetve írásbeli vizsga |
|
Ajánlott irodalom: |
Egészségtan Modultankönyv 6., Mozaik Kiadó, Szeged, 2003 Dési I. (szerk.): Népegészségtan Medicina 2000 Ádány R. (szerk): A magyar lakosság egészségi állapota az ezredfordulón Medicina 2003 Egészségtan Műszaki Kiadó 2001Nagy István, Dr. Nyilas Károly: Az ember biológiája és egészségtana (egységes jegyzet, kézirat), Nemzeti Tankönyvkiadó, 1993. Bíró György, Várkonyi Tibor: Környezetünk - egészségünk (Kézirat) 1990. |

