2018/2019 I. félév
Biológia tanár, Kémia tanár (4+1), Tanító
egészségtan (KVO1012L és TAB1409L) gyakorlat
TEMATIKÁJA és KÖVETELMÉNYEI
Hét |
Témakör |
Megjegyzés |
|||||||
1 |
A népegészségtan célja, módszerei története. A magyar népegészségügy felépítése. A prevenció három szintje. |
|
|||||||
2 |
|
|
|||||||
3 |
|
||||||||
4 |
|
||||||||
5 |
|
||||||||
6 |
|
||||||||
7 |
|
||||||||
8 |
|
||||||||
9 |
Zh |
|
|||||||
10 |
Hallgatói kiselőadások az előre egyeztetett témákból. |
|
|||||||
11 |
|
||||||||
12 |
|
||||||||
13 |
|
||||||||
14 |
A félévi teljesítmény értékelése, hallgatók lezárása.
|
|
Követelmények:
A foglalkozásokon való részvétel előírásai: |
A gyakorlatokon kötelező a részvétel
|
A félévi ellenőrzések követelményei: |
Kiselőadás megtartása és a jegymegajánló ZH sikeres megírása. |
A tantárgyhoz rendelt kredit: |
2 |
Az érdemjegy kialakítás módja: |
Jegymegajánló ZH, illetve írásbeli vizsga |
Ajánlott irodalom: |
Egészségtan Modultankönyv 6., Mozaik Kiadó, Szeged, 2003 Dési I. (szerk.): Népegészségtan Medicina 2000 Ádány R. (szerk): A magyar lakosság egészségi állapota az ezredfordulón Medicina 2003 Egészségtan Műszaki Kiadó 2001Nagy István, Dr. Nyilas Károly: Az ember biológiája és egészségtana (egységes jegyzet, kézirat), Nemzeti Tankönyvkiadó, 1993. Bíró György, Várkonyi Tibor: Környezetünk - egészségünk (Kézirat) 1990. |