KEO8003, KEO8003L Szakmódszertan III.

LETÖLTÉS

Szakmódszertan 3 (KEO 8003, KEO 8003L) tárgy

TEMATIKÁJA és KÖVETELMÉNYEI

Nappali képzés

 

Hét

Témakör

Megjegyzés

1

A félévi tematika és a szemináriumok rendjének ismertetése

 

2

Az iskolai tananyag meghatározott részének feldolgozása óravázlat és mikrotanítás formájában

 

3

Az iskolai tananyag meghatározott részének feldolgozása óravázlat és mikrotanítás formájában

 

4

Az iskolai tananyag meghatározott részének feldolgozása óravázlat és mikrotanítás formájában

 

5

Szemléltető eszközök. Modellek.

ZH I

6

Molekulamodellek.

 

7

Számítógépes molekulamodellek a kémiaoktatásban

 

8

Kémiai kísérletek IKT eszközökkel

 

9

Webes alkalmazások a kémiaoktatásban

ZH II

10

A webes tartalmak hitelessége

 

11

A differenciált oktatás és gyakorlati megvalósítása a kémiaórán

 

12

Képességek szerinti differenciálás – felzárkóztatás, fejlesztés

 

13

Tehetséggondozás

ZH III

14

Záró szeminárium, a félévi munka értékelése

 

 

 

Követelmények:

 

A foglalkozásokon való részvétel előírásai:

A szemináriumok látogatása kötelező

A félévi ellenőrzések követelményei:

A tárgy keretében a hallgatók aktív részvételére építő szemináriumi formában tárgyaljuk az egyes témaköröket. A félév során a hallgatók szabadon választott témában beadandó dolgozatot készítenek

A tantárgyhoz rendelt kredit:

2

Az érdemjegy kialakítás módja:

A gyakorlati jegy a félév során beadott óravázlatok és beadott dolgozatok valamint a megírt ZH-k átlaga alapján.

A teljesítmény értékelése:

0-49 %: elégtelen

50-59 %: elégséges

60-79 % közepes

80-89 %: jó

90-100 %: jeles

Ajánlott irodalom:

A kémiatanítás módszertana (szerk: Szalay Luca), ELTE, Budapest 2015 (letölthető: http://pedagoguskepzes.elte.hu/images/anyagok/i3/27_Kemiatanitas_modsze…)

Ajánlott weboldalak:

 

 

 

Levelező képzés

 

Hét

Témakör

Megjegyzés

1

Az iskolai tananyag meghatározott részének feldolgozása óravázlat és mikrotanítás formájában. Szemléltető eszközök a kmiaórán

 

2

Az iskolai tananyag meghatározott részének feldolgozása óravázlat és mikrotanítás formájában. Differenciált oktatás és tehetséggondozás

ZH

 

Követelmények:

 

A tárgy teljesítésének követelményei megegyeznek a nappali képzésnél fentebb leírtakkal.