Blokkszeminárium I. (KVO9201, BIO9201, KVO9201L, BIO9201L,) tárgy
TEMATIKÁJA és KÖVETELMÉNYEI
Nappali képzés
Előadások
Hét |
Témakör |
Megjegyzés |
1 |
A portfólióban elhelyezhető dokumentumtípusok részletes megbeszélése. |
|
2 |
Összefüggő tanítás során felmerülő kérdések folyamatos megbeszélése. |
|
3 |
A tanulás támogatása, szervezése és irányítása tanári kompetenciaterület. |
|
4 |
A tanulás támogatása, szervezése és irányítása tanári kompetenciaterület |
|
5 |
Kommunikáció, szakmai együttműködés tanári kompetenciaterület dokumentumainak kiválasztása, példák, az önreflexió lehetőségei.. |
|
6 |
A pályaidentitás tanári kompetenciaterület, elmélet, lehetséges dokumentumok, példák, reflexió. |
|
7 |
Autonómia kérdései, példák. |
|
8 |
A felelősségvállalás kérdései, példák. |
|
9 |
Sikerélmények és kudarcok az összefüggő tanítás során, folyamatos megbeszélése |
|
10 |
Sikerélmények és kudarcok az összefüggő tanítás során, folyamatos megbeszélése. |
|
11 |
Az elkészült hallgatói portfóliók bemutatása és módosítási javaslatok. Portfólióvédés minták, bemutató. |
|
12 |
Az elkészült hallgatói portfóliók bemutatása és módosítási javaslatok. |
|
13 |
Az elkészült hallgatói portfóliók bemutatása és módosítási javaslatok. |
|
14 |
Az elkészült hallgatói munkák értékelése. |
|
Követelmények:
A foglalkozásokon való részvétel előírásai: |
A gyakorlati foglalkozásokon a részvétel kötelező. Félévi követelmény: minősített aláírás |
A félévi ellenőrzések követelményei: |
A félév során elkészült portfólió részletek bemutatása, értékelése. |
A tantárgyhoz rendelt kredit: |
1 |
Az érdemjegy kialakítás módja: |
A minősített aláírás feltétele az elkészült portfólió részletek színvonala és időben történő elkészítése. |
Ajánlott irodalom: |
dr. Hollósy Hajnalka Zswuzsanna- Dr. Márton Sára: Portfólió a tanárképzésben, Nyíregyháza 2017. |
Ajánlott weboldalak: |
Levelező képzés
Előadások
Hét |
Témakör |
Megjegyzés |
1 |
A portfólióban elhelyezhető dokumentumtípusok részletes megbeszélése. Összefüggő tanítás során felmerülő kérdések folyamatos megbeszélése. A tanulás támogatása, szervezése és irányítása tanári kompetenciaterület. A tanulás támogatása, szervezése és irányítása tanári kompetenciaterület Kommunikáció, szakmai együttműködés tanári kompetenciaterület dokumentumainak kiválasztása, példák, az önreflexió lehetőségei.. A pályaidentitás tanári kompetenciaterület, elmélet, lehetséges dokumentumok, példák, reflexió. Autonómia kérdései, példák.. |
|
2 |
A felelősségvállalás kérdései, példák. Sikerélmények és kudarcok az összefüggő tanítás során, folyamatos megbeszélése. Sikerélmények és kudarcok az összefüggő tanítás során, folyamatos megbeszélése. Az elkészült hallgatói portfóliók bemutatása és módosítási javaslatok. Portfólióvédés minták, bemutató. Az elkészült hallgatói portfóliók bemutatása és módosítási javaslatok. Az elkészült hallgatói munkák értékelése. |
|
Követelmények:
A tárgy teljesítésének követelményei megegyeznek a nappali képzésnél fentebb leírtakkal.